сряда, 8 февруари 2017 г.

Домашна гранола


Предлагам ви гранола без овесени ядки. Разбира се, вие може да ги включите по всяко време в рецептата или да замените с тях някоя от зърнените съставки - предимството им е в това, че не се нуждаят от предварителна обработка.
 
Киноато и елдата се сваряват до омекване, прецеждат се добре.
Докато са още топли, прибавяте към тях сушените черници, парченцата сливи/кайсии, натрошените бадеми, меда, кокосовото масло, конопеното брашно, лененото семе. Ако предпочитате по-сладкия вкус, задължително добавете още мед.

След като разбъркате, към етапа на изпичане може да продължите по два начина:
Вариант 1 Смилате слабо всичко в блендера. Изсипвате после в силиконови формички и печете на 150 градуса до втвърдяване.
Аз използвах силиконова форма - чаени лъжички, подходящи за закуска към кафето сутрин.
Вариант 2 Ако искате гранолата по-насипна, избегнете конопеното брашно и не смилайте в блендера, а разстелете върху хартия за печене и на всеки 10 минути изваждайте тавата, разбърквайте и връщайте във фурната до готовност, като все пак внимавате да не препечете.
Съхранявайте в кутия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...