понеделник, 5 август 2013 г.

Мастърът Жак-Ив Кусто

 ме е научил да права ей-такива подводни снимки: 8) :lol: 

Публикувано на: Чет Май 17, 2012 22:11




Срещала съм се с него съвсем буквално чрез океанографския музей в Монако и това наистина е едно от най-ярките ми гмуркания (макар и малко туристическо) в рибешкия свят.

Изображение

От друга страна сестра Семирамида пък мe е напътствала така: 8) :lol:
- По-арно нещо от висящи градини, Лемурия, са само плуващи такива!



Разхождала съм се във Вавилон като малка и споменът ми от градините, не знам защо, е силно зелен, тревист и увивен, на фона на цялата реална пустинна суша от всички мои снимки оттогава.
Такива магийки ги може май само детското въображение. 8) :)

*Мащерката в зехтин засега няма явен мирис.
**В чесновата зехтинова отвара добавих сушен домат, зехтинът ухае прекрасно, но лекичко помътнява, когато е на по-топло и се избистря, когато е на студено :shock: , което ме навежда на мисълта, че повечко шкембе чорба и таратор ще се хапват вкъщи тоя месец.
***В отварата от лучени цветове и зехтин (лук ойл) сложих сушена чушка. Лученият зехтин вече мирише подканващо да бъде въвлечен скоропостижно в свежа шопска салата или някоя марината.

______

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...