понеделник, 5 август 2013 г.

За кулинарния нудизъм - САШИМИ

Публикувано на: Вто Сеп 11, 2012 7:45


Опитвала съм всевъзможните нюанси на морето.
Приготвяла съм салати от водорасли, супа от морски охлювчета и таралежи, най-различни видове миди, скариди, лангустини, крапове, задушени морски въшки, октоподи, калмари, сепии, за риби да не говорим…

В последно време обаче готвенето ми взе да става все по-изчистено, все по-Back to the Primitive, както диво зове Soulfly.


1. На първо място, като всеки безумно влюбен в плуването човек, съм имала честта да дегустирам достатъчно морски вълни с различна соленост :lol: :wink:



2. На второ - особено силно ми се е запечатал невероятният вкус на сурова стрида, откъсната току що от скалата. (Ако ще поемате риска от подобно сурово хапване, все пак изберете места с чисти и по-хладни води.)

3. Хайвер от морски таралежи с лимон на фона на растящите над главата му по брега кестени:



4. Сашими от прясно уловен лефер - сурово филе, потопено в малко зехтин, лимон, черен пипер и поръска морска сол – това е Рецептата.



В такива моменти цялата останала суета и суетня на кулинарията се обезсмисля.

________

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...